wtorek, 30 lipca 2024

[31] LPS WRÓCIŁY! - nowa figurka z 7. generacji

 Hejka!

Witam wszystkich po 4 latach! LPS WRÓCIŁY!!! Przybyła też więc ja z nową figurką! Dostałam ją w prezencie, bardzo mnie to ucieszyło i dziękuję pięknie 💕

Z tego co mi wiadomo lps wróciły w trzech rodzajach zestawów: mystery box, zwykła pojedyncza figurka i duże zestawy z kilkoma figurkami. Ja dostałam mystery boxa i już pokazuję, co w nim było!

Sam box prezentuje się następująco:


Bardzo fajnie, że zamienili opakowania na bardziej ekologiczne. Kiedyś były plastikowe saszetki, teraz mamy kartonowe pudełeczko, które swoją drogą jest bardzo urocze! Figurka także owinięta jest w środku pudełka w papier, co było miłym zaskoczeniem. Inne zestawy także używają więcej papieru niż wcześniej!

 Na górze pudełeczka mamy pokazane, jakie figurki możemy wylosować. Mi najbardziej podoba się piesek trzeci od lewej w drugim rzędzie!

W środku tak jak dawniej dostajemy ulotkę, na której pokazane są wszystkie figurki z tego wydania.





Pojawiła się też nowa sekcja opisująca osobowość, poziom i rzadkość każdej figurki.


A figurką, którą wylosowałam jest taki ptaszek!



Według mnie jest giga uroczy! Nazwałam go Kano.


Do Kano dostałam taką kartę i złotą łapkę. Z karty wynika, że jest super szybki, ma pierwszy poziom i nie jest rzadki. Według mnie bardzo fajny pomysł plus kolejna rzecz do kolekcjonowania.



 To by było na tyle, dzięki za przeczytanie, papa!

runa

3 komentarze:

  1. Ooo, ten ptaszek-surfer jest uroczy <3 Też podoba mi się pomysł z tymi cechami na kartach. :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tego ptaszka! U mnie nazywa się Cindy <3 Bardzo podoba mi się ten detal z piorunem na figurce, ten dodatek wydaje się fajny do robienia zdjęć ^^

    OdpowiedzUsuń