wtorek, 21 lipca 2020

[30] LPS as KPOP albums

Witajcie kochani!
Trzy tygodnie wakacji już niestety za nami 😞 
Jak spędziliście ten czas? Jakie macie plany na resztę wypoczynku?

Ja na razie spędzam czas w domku i oddaję się błogiemu lenistwu. Głównie czytam na tablecie, oglądam filmy lub seriale, rysuję, gotuję i takie tam normalne rzeczy. Często wychodzę także na huśtawkę, mimo że jestem już na nią za stara. Na razie nigdzie (nie licząc wypadu do galerii) nie wyjeżdżałam. Dopiero w sierpniu czeka mnie dwutygodniowy obóz w górach ☀️ Niestety żadnych zdjęć z tego wyjazdu nie będzie, a szkoda, bo bardzo chciałabym sfotografować moje lps w górach.


Dzisiejszy post będzie króciutki, ale dość nietypowy. Przygotowałam specjalną sesję, którą nazwałam ,,LPS as KPOP albums". Moim założeniem było dobranie figurek kolorystycznie pasujących do kpopowych albumów. 

Nigdy nie wspominałam o tym na blogu, ale od 2015 r. słucham koreańskiej muzyki i pomyślałam, że połączenie tej pasji z figurkami lps może okazać się ciekawym pomysłem. 

W trakcie robienia sesji okazało się, że dobranie figurek wcale nie było takie proste, a także zrobienie fajnych zdjęć było dość dużym wyzwaniem. Efekt końcowy nie powala, ale mimo to mam nadzieję, że zdjęcia się wam spodobają. 














I co sądzicie? Mi osobiście najbardziej podoba się pierwsze zdjęcie z zebrą 😁 Jeżeli spodoba się wam takie połączenie lps i albumów, to chętnie pomyślę nad innymi kombinacjami figurek z płytami, których tym razem nie wykorzystałam do zdjęć. 


Dzięki postowi Foto dowiedziałam się o istnieniu stronki LPS Merch i założyłam sobie tam konto. Zapraszam do obejrzenia mojej listy, gdzie zaznaczyłam, jakie figurki posiadam w swojej kolekcji. 

To już wszytko na dzisiaj 😉

Pamiętajcie, aby pić dużo wody i noście maseczki, gdy jesteście w sklepach! Uważajcie na siebie w zatłoczonych miejsach!

Do usłyszenia!

runa

1 komentarz:

  1. Super pomysł ze zdjęciami z albumami. Moim zdaniem świetnie ci to wyszło. Zwłaszcza dwa pierwsze zdjęcia mi się podobają, wtopiły się idealnie. :)
    Czekam na następny post i zapraszam do mnie. ^^

    OdpowiedzUsuń