niedziela, 10 listopada 2013

[13] Pokój Bridget :3

Hej, kochani :D
To ja :) Dzisiaj chciałabym wam przedstawić pokój mojej kotki Bridget.
Ściany przygotowałam sama, a dodatki są kupne. Starałam się dobrać kolory i dodatki, więc mam nadzieję, że dobrze skomentujecie pokój i że się wam spodoba :) 


Od razu na brzegu jest telewizor, który stoi na żółtym stoliczku, a obok szafa z lustrem. 


Tu mamy deskorolkę, na której stoi picie. Obok jest biurko i różowe krzesło. Na biurku znajdują się laptop oraz kamera.

Tu znajduje się legowisko dwóch robaczków. Śpią one na różowym kocyku i mają pluszaczka ;)

Tu stoi radio. Obok jest różowe łóżko Bridg, różoffa podusia i obok także różowe miseczki robaczków xD

No a na koniec jest kanapa *__*
Kocham ją xD Na niej jest pamiętnik i kluczyki. (Kradniemy :D)

To jest najfajniejsza ściana w pokoju. Są tu takie fajne obrazki :D


Kilka zdjęć ściany : 






No i Bridget w pokoju :3



A to jej pamiętnik ;)
(źle napisałam jej nazwisko)




 Na tym zdjęciu widać mój aparat 
(mam też kamerę :P)






No i kamera ^^




Mam nadzieję że post się wam podobał :)
Na koniec serdeczne pozdrowionka dla Yuki
oraz Spanialki :*

~runa~

7 komentarzy:

  1. Dziękuje za pozdrowienia :) Pokój wykonany ślicznie <3 Powiedz mi, jakie on ma wymiary? Bo chyba czas skończyć z lenistwem i tez cos porządnego zrobic ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę i dziękuję xD 2 różowe ściany mają: w pionie 14,5 cm a w poziomie 29 cm. Środkowa ściana ma w pionie 14,5 a w poziomie 13,5 :) Możesz zrobić też w pudełku ;D

      Usuń
    2. Dziękuje :D Właśnie sie zabieram za robienie mebli ;p

      Usuń
  2. Fajny blog :D Będę wpadać :D Wyczepisty pokój *__*

    Victoria

    OdpowiedzUsuń