sobota, 4 czerwca 2016

[23] TAG KOLEKCJONERÓW LPS!

Cześć dzieciaczki! :') Dwa lata. Prawie dwa lata minęły od ostatniego wpisu na tym blogu. W tym czasie bardzo wiele się zmieniło. Niedługo po ostatniej notce skończyłam kolekcjonowanie LPS a w ciągu kolejnych miesięcy odeszły w zapomnienie w głąb szafy. Myślałam o nich sporadycznie i miałam chwile, że wyciągałam je, patrzyłam na nie i uśmiechałam się na wspomnienia z nimi związane. Mimo że te malutkie zwierzaczki nie robią na mnie takiego wrażenia, jak kiedyś, postanowiłam, że nic się nie stanie, jak raz na jakiś czas opublikuję jakiś wpis. Mam prawo wciąż czuć się dzieckiem, bo w końcu dorosła jeszcze nie jestem i wcale nie chcę być. Jak widzicie, trochę poprawił mi się styl pisania i stawiam więcej przecinków, ale nadal nie jest idealnie i pracuję nad sobą na lekcjach języka polskiego (pozdrawiam moją polonistkę XD). Zrobiłam małą korektę starych postów, ale  nie zmieniałam całej treści notek. Zmieniłam wygląd bloga, żeby trochę go odświeżyć i dać dowód, że nie umarł i wciąż o nim pamiętam.
~~
W dzisiejszym poście odpowiem na dwa TAGI Kolekcjonerów LPS, które znalazłam na innych blogach.\

Lecimy z pytankami zaczerpniętymi z tagu z bloga http://love-lps-blog.blog.onet.pl/2015/07/22/tag-kolekcjonerow-lps/

1. Ulubiony LPS?
Moją ulubioną figurką jest spanielka #575


2. Gdzie kupujesz większość swoich LPS?
Zazwyczaj kupowałam figurki w miejscowych sklepach, ale zdarzyło mi się kilka razy kupić LPS na allegro lub olx.

3. Jak duża jest twoja kolekcja LPS?
Moja kolekcja liczy około 180 figurek.


4. Ulubiony serial LPS?
,,Duchy też potrafią kochać". Bardzo ładny serial, który niestety został usunięty :(

5. Jak długo zbierasz LPS?
Figurki zbierałam przez około 5/6 lat.

6. Ulubiony LPS-Tuber?
NocturneLPS

7. Pies czy kot?
Jeśli chodzi o figurki to wolę pieski.

8. Jak często robisz zdjęcia swoim LPS?
Wcześniej robiłam je bardzo często a obecnie jak mam ochotę.

9. Twój pierwszy LPS?
Moją pierwszą figurką był zajączek #75


10. Jaki LPS cię irytuje?
Wszystkie z nowej serii .-.

11. Kto cię inspiruje?
Nikt nie musi mnie inspirować ;) Ewentualnie mogę powiedzieć, że muzyka mnie inspiruje :)

12. Skąd bierzesz swoje pomysły.
Z głowy. Naprawdę, myślenie nie boli :)

13. Nowe LPS, opowiadanie, zrób to sam czy vlogi?
Żadne z powyższych? xDD
1. Gdzie i kiedy zdobyłaś pierwszą figurkę?
Nie pamiętam dokładnie, ale był to chyba 2008r. i figurkę dostałam od mamy.
2. Ile masz popularnych LPS?
14 (przed chwilą liczone xD)









3. Ile masz brokatowych LPS?
8 w tym trzy wróżki.




4. Ile masz LPS z SEP?
Trzy.


5. Masz jakieś unikaty? Jeśli tak to jakie?
Mam jedną małpkę za naklejki i kiwi.


6. Masz jakieś manie LPS?
Kiedyś bardzo lubiłam koniki a obecnie nie mam żadnej mani. 

7. Jaki jest twój wymarzony LPS?
Chciałabym mieć jakiegoś fajnego doga.

8. Chciałabyś mieć Comic Con Kitty?
Fajnie byłoby mieć go w kolekcji :)

9. Którą serię najbardziej lubisz?
Oczywiście G2 xd

10. Co sądzisz o popularnych LPS?
Są bardzo ładne i myślę, że właśnie przez to są takie popularne.

11. Jak często bawisz się LPS?
Kiedyś robiłam to praktycznie codziennie :)

12. Co najbardziej lubisz w LPS?
Są inne niż wszystkie figurki i mają takie duże paczałki *--* 

Ominęłam pytania, na które nie chciałam odpowiadać, ale myślę, że tyle ile jest wystarczy ;))

To byłoby wszystko w dzisiejszym poście.
Do zobaczenia wkrótce!
~runa

P.S TĘSKNIŁAM!! <33



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz